środa, 12 lipca 2017

Passion Fruit Martini Yankee Candle

Hej :)

Potrzebowałam dzisiaj zastrzyku energii, dlatego postawiłam na wosk, o którym kiedyś przeczytałam, że jest prawdziwą petardą - Passion Fruit Martini Yankee Candle.

Wosk zapachowy Passion Fruit Martini Yankee Candle

Passion Fruit Martini
Usiądź wygodnie i zrelaksuj się przy zapachu egzotycznego, tropikalnego drinka, w którym znajdziesz passiflorę, mango i pomarańczę podlane kroplą martini.

Zgodnie z opisem dostajemy tropikalnego drinka pełnego soczystych, egzotycznych owoców! Nie ma w nim martini, ale może to i lepiej. Wolę pobudzającą, owocową mieszankę. W wosku wyczuwam wyraźnie marakuję, mango i pomarańczę, które tworzą orzeźwiający, przyjemny koktajl. Wyczuwam też lekką słodycz, ale na prawdę delikatną. Głównie dominuje świeżość owoców. Wosk ma sporą moc, dlatego lepiej uważać przy jego dozowaniu. Fani soczystych, owocowych zapachów na pewno się z nim polubią. 

Wosk idealnie wpasował się w dzisiejszy dzień, tego mi było trzeba!

Pozdrawiam :)




ZAPRASZAM NA:

18 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Teraz jest idealny czas, żeby go kupić :D

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Jak lubisz owoce, to pewnie się z nim polubisz :)

      Usuń
  3. to musi być bardzo słodki aromat :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owocowy, słodycz jest bardzo delikatna ;)

      Usuń
  4. Czyli coś idealnego dla mnie :D mniam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślę, że ten wosk byłby strzałem w dziesiątkę. Zdecydowanie uwielbiam takie zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie to coś dla Ciebie :)

      Usuń
  6. Mam średnią świecę tego zapachu, jest mega owocowa moc :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo interesujący zapach. Mógłby mi się podobać :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze. Jest mi niezmiernie miło, że czytacie mojego bloga :) Nie zawsze mam czas odpisać, ale każdy sprawia mi ogromną radość :)

Jeżeli podoba Ci się mój blog, zapraszam do obserwacji :)