sobota, 1 lipca 2017

Denko - czerwiec 2017

Hej :)

Kolejny miesiąc za Nami. Jak zwykle minął błyskawicznie! Żeby ostatecznie podsumować i zamknąć poprzedni miesiąc, trzeba przygotować ulubieńców, denko i nowości czerwca. Zacznę oczywiście od denka, bo to najbardziej lubię robić na początku miesiąca. Pozbywać się pustych opakowań. W czerwcu zużyłam wiele produktów, które mogę Wam śmiało polecić i jeden żel, który nie wyróżnia się niczym szczególnym. Zapraszam do zapoznania się ze wszystkimi zużytymi produktami.

Denko czerwiec 2017

WIESIOŁKOWY TONIK NATURALIS
Jeden z nielicznych gotowych toników, który służy mojej tłustej cerze. Po użyciu czułam odświeżenie i nawilżenie. Nie wzmagał przetłuszczania. Uwielbiam również jego zapach. Na tyle go polubiłam, że znalazł się wśród Ulubieńców kwietnia

ŻEL POD PRYSZNIC ALOES I LIMONKA BEBEAUTY
Żel jest bardzo tani, ma przyjemny zapach i nie wysusza skóry. Nie wiem, czy skuszę się na niego ponownie, bo niczym szczególnym się nie wyróżnia, a zapach nie uwiódł mnie na tyle, żebym z chęcią sięgnęła po kolejne opakowanie.

NAWILŻAJĄCY ŻEL Z SOKIEM Z TRUSKAWKI LE CAFE DE BEAUTE - RECENZJA

Denko czerwiec 2017

OCHRONNY KREM DO RĄK Z MINERAŁAMI Z MORZA MARTWEGO ALMA K - RECENZJA

HYDROLAT RÓŻANY E-NATURALNE
Używam go jako toniku i jestem z niego zadowolona. Przyjemnie łagodzi i nawilża skórę. Gdy zużyję zapas hydrolatów, to pewnie wrócę do tej wersji.

KREM DO STÓP LIPIDRO GEHWOL MED
Zdecydowany ulubieniec wśród produktów do pielęgnacji stóp. Cudownie nawilża i regeneruje. Radzi sobie bez problemu z najbardziej suchymi miejscami. Poleciła mi go kiedyś koleżanka i jestem z niego bardzo zadowolona, dlatego teraz ja polecam go Wam, bo na prawdę warto.  

NAWILŻAJĄCA MASKA DO WŁOSÓW ECOLAB - RECENZJA

OLEJEK CEDROWY PLANTIL - RECENZJA 

NATURALNY OLEJEK GREJPFRUTOWY 
Używam go do tworzenia własnego olejku myjącego do twarzy ze względu na jego właściwości oczyszczające, regulujące pracę gruczołów łojowych i działanie bakteriobójcze.

Zużyłam również olej sezamowy, który stosowałam do olejowania włosów, ale niestety został wyrzucony przed zrobieniem zdjęcia. Jeżeli macie suche włosy, które potrzebują silnej regeneracji i odżywienia, to serdecznie polecam Wam właśnie sezam. Ja widzę po nim najszybsze rezultaty. 


Pozdrawiam :)




ZAPRASZAM NA:

49 komentarzy:

  1. Znam tylko żel pod prysznic z BeBeauty. Lubię po nie sięgać, ale też rzadko wracam do konkretnego zapachu i często używam zamiennie z żelami innych marek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niektóre żele mają bardzo fajne :)

      Usuń
  2. Ostatnio wszędzie widzę żel BeBeauty, sama też go mam ale też mnie jakoś nie powalił na kolana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja cudów za taką cenę się nie spodziewam, tylko ładnego zapachu, ale ten mnie nie porwał :) Za to wersja białe kwiaty i jagody pachnie cudownie ♥

      Usuń
  3. Super zużycia ! :) Nie znam w sumie nic !! Więc lecę czytać recenzje niektórych ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawi mnie ten krem Alma K ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajny jest, warto go poznać :)

      Usuń
  5. Mi za to zapach tego żelu z Biedry tak się spodobał, że kupiłam drugie opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super :) Ja jestem fanką wersji białe kwiaty i jagody ♥

      Usuń
  6. Nie znam nic z Twoich zużyć ale ten hydrolat mnie kusi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, dobra jakość za dobrą cenę :)

      Usuń
  7. wszystkie wydają się bardzo interesujące :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Te żele z Bebeauty są łudząco podobne do Balea, sama miałam wersję z białymi kwiatami i bardzo lubiłam :) Limonkowy miałam właśnie Balea i średnio mi podpasował.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też od razu skojarzyły mi się z Balea ;)

      Usuń
  9. mam żel, szału wielkiego nie robi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że dużo osób zna ten żel :)

      Usuń
  10. muszę poznać produkty gehwol, może polubiłabym dzięki nim pielęgnację stóp.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całkiem możliwe! Jakbyś zobaczyła, jak dobre daje efekty, to od razu zachciałoby Ci się nim smarować :D

      Usuń
  11. Mam krem Alma K i lubię jego zapach :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie ten żel limonkowy jednak kusi, bo lubię takie zapachy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak lubisz, to pewnie że kupuj :)

      Usuń
  13. Chętnie sięgam po żele z BeBeauty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja od czasu do czasu, jak coś ciekawego wpadnie mi w oko :)

      Usuń
  14. krem Alma K teżmi się kończy ;( muszę się poznać z tonikiem wiesiołkowym ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety mała ta tubka. Tonik chyba ciężko dostać :(

      Usuń
  15. nie miałam nic z Twojego denka, naprawdę nie wiem jak to możliwe:P

    OdpowiedzUsuń
  16. żele BeBeauty to z wyglądu taka nasza polska Balea.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno zainspirowali się żelami Balea ;)

      Usuń
  17. Trzymam krem Alma K bo mi go szkoda otwierać :D wiem jak ta seria pachnie bo na Meet Beauty obwąchałam i jestem zachwycona :D Chyba jednak go wyjmę już,nie będę czekać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tam szkoda, zawsze można kupić nowy :D

      Usuń
  18. A mnie ten żel be beauty bardzo przypadł do gustu :) zresztą ja ogólnie lubię ich produkty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest zły, tylko zapach nie do końca mój :)

      Usuń
  19. Fajne kosmetyki, najbardziej zainteresował mnie krem do stóp

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest super, więc warto wypróbować :)

      Usuń
  20. Przyjemne zdjęcia :) Ten wiesiołek tak za mną łaził.. a jak ostatnio kupowałam tonik - kompletnie wyleciał mi z głowy -.- :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Może następnym razem będziesz pamiętać :D

      Usuń
  21. Ładne i ciekawe denko 😃 ciekawa jestem maski do włosów Ecolab...

    OdpowiedzUsuń
  22. Nic nie miałam, ale zainteresował mnie tonik wiesiołkowy :)

    OdpowiedzUsuń
  23. A ja właśnie kończę ten tonik ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba będzie kupić kolejne opakowanie :D

      Usuń
  24. Krem Alma K jeszcze czeka, muszę zużyć dwa kremy co mam zaczęte, a zapach Almy jest obłędny. Żel p/p z biedry fakt taki na raz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, zapach mają świetny :)

      Usuń
  25. Często sięgam po te żele BeBeauty :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze. Jest mi niezmiernie miło, że czytacie mojego bloga :) Nie zawsze mam czas odpisać, ale każdy sprawia mi ogromną radość :)

Jeżeli podoba Ci się mój blog, zapraszam do obserwacji :)