czwartek, 29 czerwca 2017

Cudownie nawilżająca maska do włosów Ecolab

Hej :)

Pogoda dzisiaj straszna, najpierw wichury, a teraz cały czas pada. Szczerze mówiąc nie mam ochoty na nic, ale postanowiłam, że nie będę zamulać i zrobię coś sensownego. Odpaliłam wosk Macaron Treats Yankee Candle, aby osłodzić sobie ten dołujący wieczór i zabrałam się pisanie. Bohaterem dzisiejszego wpisu będzie produkt do włosów, który bardzo Wam polecam, czyli nawilżająca maska do włosów EC Lab. Zaraz dowiecie się, co w niej takiego fajnego.

Nawilżająca maska do włosów Ecolab
 
Składniki aktywne:
  • Olej z pestek brzoskwini, olej ze słodkich migdałów, olej z sezamu - regenerują uszkodzone włosy, zmiękczają, dostarczają mikroelementów i witamin. Sprawiają, że włosy stają się gładkie.
  • Olej arganowy - dodaje włosom wigoru, wzmacnia cebulki włosowe, zapobiega wypadaniu włosów, dodaje blasku i objętości.
  • Organiczny ekstrakt z imbiru - usprawnia krążenie krwi w skórze głowy. Odżywia, usuwa przyczyny powstawania łupieżu, wzmacnia włosy i aktywizuje ich wzrost.
  • Mleczko pszczele - posiada ochronne i nawilżające właściwości.

SKŁAD:
Aqua, Prunus Persica (Peach) Floral Water (hydrolat wody brzoskwiniowej) ,Prunus Persica (Peach) Kernel Oil (olej z pestek brzoskwini), Prunus Dulcis (Almond) Oil (olej ze słodkich migdałów), Organic Butyrospermum Parkii Shea Butter (organiczne masło shea),Organic Sesamum Indicum Oil (organiczny olej sezamowy),Argan Oil (olej arganowy),Organic Zingiber Officinate Root Extract (ekstrakt z korzenia imbiru), Royal Jelly (mleczko pszczele), Glycerin, Behenamidopropyl Dimethylamine, Glyceryl Monosearate, Glyceryl Stearate SE, Perfume, Lactic Acid, Benzoic Acid, Sorbic Acid, Dehydroacetic Acid, Benzyl Alcohol.


Maska znajduje się w odkręcanym słoiczku, co bardzo ułatwia jej używanie. Konsystencję ma odpowiednią - nie przecieka przez palce i bardzo łatwo nakłada się na włosy. Zapach to coś co w niej uwielbiam. Jest niezwykle przyjemny i relaksujący! Wyczuwam w nim słodkie cytrusy z lekką nutą imbiru. Niestety nie pozostaje na włosach. Na ogromną uwagę zasługuje skład maski, który możecie zobaczyć wyżej i na zdjęciu poniżej. Znajdziemy w niej 97% składników pochodzenia naturalnego i bardzo dużo substancji odżywczych.

Nawilżająca maska do włosów Ecolab skład

Mam włosy suche, od lat farbowane na blond i wymagające intensywniejszej pielęgnacji, dlatego nie jest łatwo je zadowolić. Tej masce jednak się to udało. Trzymam ją na włosach różnie, czasami 5 minut, czasami 30, a i tak zawsze widzę super rezultaty. Włosy są bardzo dobrze nawilżone i wygładzone, wyglądają o wiele zdrowiej, a końcówki staję się gładkie. Jestem niesamowicie zadowolona z jej działania! Czasami nakładam ją też na skalp i bardzo fajnie łagodzi skórę głowy nie wzmagając przy tym przetłuszczania włosów. Wydajność również oceniam na bardzo dobrą. Opakowanie 250ml starczyło mi na bardzo długo.

Nawilżająca maska do włosów Ecolab konsystencja

Wszystkie maski i odżywki Eco Lab, jakie miałam okazję używać, spisały się u mnie rewelacyjnie, dlatego chętnie sięgam po ich kolejne produkty do włosów i mam chrapkę na więcej. Ta maska również należy do produktów, które warto wypróbować. Cudownie nawilża i wygładza włosy, a dodatkowo zachęca pięknym zapachem i składem! Zdecydowanie polecam. 

Używacie produktów Ecolab? :)

Pozdrawiam :)




ZAPRASZAM NA:

25 komentarzy:

  1. O proszę, czyli fajna ta maska :) Ja póki co miałam tylko szampon z Pigwą z Ecolab, zmniejsza onprzetłuszczanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szamponów nie miałam, ale myślę, że kiedyś na jakiś się skuszę :)

      Usuń
  2. Nigdy nie miałam nic tej firmy, ale zaciekawiłaś mnie tą maską, mogłaby sie u mnie spisać.

    OdpowiedzUsuń
  3. do włosów na nic się nie skuszę, ale ... mam ich 2 toniki. Zobaczymy czy firma przypadnie mi do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam oprócz produktów do włosów mleczko do ciała i też było świetne, dlatego chętnie poznam więcej ich kosmetyków :)

      Usuń
  4. Nie znam produktów tej firmy, a maseczek do włosów osobiście nie używam

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie używałam, ale słyszałam dużo dobrego o nich :)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie pogoda świetna :) Rano przeszła burza, a potem znowu zrobiło się gorąco :D

    Nie mam czasu na maski do włosów, ale jestem ciekawa jakby się sprawdziła :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam maski, które cudownie nawilżają.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja niestety marki nie znam, ale skoro tak serdecznie polecasz tę maskę, to chętnie się z nią zapoznam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. kocham masła, im bardziej bogate tym lepiej bo mam suchą skórę

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawa jestem jakby u mnie wypadła:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Coś czuję, że mogłaby się u mnie sprawdzić :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja mam zupełnie inny typ włosów więc pewnie u mnie by się nie sprawdziła moje włosy szybko się przetłuszczają.

    OdpowiedzUsuń
  13. Muszę wypróbować produkty tej marki, mają dobre opinie 😀

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam wielką ochotę poznać wreszcie kosmetyki tej marki i ta maska na pewno będzie jednym z nich! Skład super, konsystencja mi się podoba, zapach mogę sobie wyobrazić, no i działanie wygląda na to, że też warte uwagi! Zapisuję! ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Hello ! just an invitation to join us on "Directory Blogspot" to make your blog in 200 Countries
    Register in comments: blog name; blog address; and country
    All entries will receive awards for your blog
    cordially
    Chris
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Hello ! just an invitation to join for the community. This allows you to promote your website and publish articles
    https://plus.google.com/u/0/communities/109662684129677096983

    OdpowiedzUsuń
  16. Dzięki Tobie też mam chrapkę na tą maskę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zaciekawiłaś mnie tym produktem! :)

    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Od jakiegoś czasu szukam jakiejś maseczki do włosów, która je odpowiednio nawilży, jakoś wzmocni. Nie znam produktów z tej firmy, jednak zapiszę ją sobie - kto wie, może kiedyś będę miała okazję ją przetestować na swojej skórze.

    OdpowiedzUsuń
  19. Nigdy nie miałam ich produktów, ale są zachęcające :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale super maska, moje włosy na pewno też by ją polubiły :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze. Jest mi niezmiernie miło, że czytacie mojego bloga :) Nie zawsze mam czas odpisać, ale każdy sprawia mi ogromną radość :)

Jeżeli podoba Ci się mój blog, zapraszam do obserwacji :)